Söker du efter "Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga" av Carl Gezelius? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga
Av Carl Gezelius, Per Wildenstam

Bok- presentation: |
Marknadsföring - modeller och principer Ny upplaga |
Författar- presentation: |
Carl Gezelius |
![]() |
Utgåvor
Marknadsföring - modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.
I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Avsnitten om marknadsföring med nyare media och internationell marknadsföring har utökats i andra upplagan av boken.
Bok: 179867
Anmäl textfel