Söker du efter "Where is George? : lättläst engelska för nybörjarläsarna" av Douglas Foley? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Where is George? : lättläst engelska för nybörjarläsarna
Av Douglas Foley
Bok- presentation: |
Where is George? : lättläst engelska för nybörjarläsarna |
Författar- presentation: |
Douglas Foley |
![]() |
"Sometimes you wake up feeling you have Lost Something"
Jamie vaknar upp en morgon med en känsla av saknad i hela kroppen. Något är fel. Han tittar på sina händer, sina fötter, på sin hundvalp Lucy. Han letar i sitt rum, i sin garderob, ja faktiskt överallt, men kan inte komma på vad det är som felas.
Plötsligt kommer han på det. Hans käraste ägodel, nallebjörnen Georg är borta! Var har han tagit vägen? Kan ett monster ha tagit nallen Hur ska Jamie bära sig åt för att hitta sin käraste vän?
Where is george? är en helt ny sorts bok: en spännande, lättläst berättelse för nybörjarläsarna. Barnen kan läsa den här underbara historien själva eller tillsammans med en vuxen förälder eller pedagog. De svåraste engelska orden är översatta till svenska och förklaras delvis via Louise Jacobsson fina illustrationer som boken genomgående är fylld av.
Utgåvor
Bok: 299867
Anmäl textfel