Söker du efter "Nära ögat, grabben LÄTTLÄST" av Jan-Olof Ekholm? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Nära ögat, grabben LÄTTLÄST
Av Jan-Olof Ekholm
Bok- presentation: |
Nära ögat, grabben LÄTTLÄST |
Författar- presentation: |
Jan-Olof Ekholm |
![]() |
Lättläst! Det här en bok från Hegas, specialförlaget för lättlästa barn- och ungdomsböcker. Böckerna vänder sig till alla läsare, också dem med lässvårigheter.
Någon snattar i Maj's Livs. Någon på skolan. Lasse anar vem det är men vågar inte berätta.
Så en dag kallas Lasse till rektorn. Misstänkt för att vara snattaren! Han, skolans hyggligaste grabb. Son till en polis, dessutom. Lasse står där inför rektorn och är både arg och rädd. Han förstår att det här är en hämnd. En fälla. Att ett visst gäng på skolan vill sätta fast honom...
Nära ögat, grabben är ännu en fristående bok om grabben som älskar att lösa fall. Nu sitter han själv i en riktig knipa och måste vara smartare än någonsin.
Utgåvor
LÄTTLÄST! Någon snattar i Maj's Livs. Lasse anar vem det är men vågar inte berätta.
Så en dag kallas Lasse till rektorn. Misstänkt för att vara snattaren! Han, skolans hyggligaste grabb. Son till en polis, dessutom. Lasse står där inför rektorn och är både arg och rädd. Han förstår att det här är en hämnd. En fälla. Att ett visst gäng på skolan vill sätta fast honom...
Bok: 164387
Anmäl textfel