Söker du efter "Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus" av Micael Dahlen? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus
Av Micael Dahlen
Bok- presentation: |
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus |
Författar- presentation: |
Micael Dahlen |
Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.
Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.
Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.
Utgåvor
Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.
Bok: 116183
Anmäl textfel