Söker du efter "One-to-One Marketing - Filosofi och metod" av Ola Feurst? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
One-to-One Marketing - Filosofi och metod
Av Ola Feurst
Bok- presentation: |
One-to-One Marketing - Filosofi och metod |
Författar- presentation: |
Ola Feurst |
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.
Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.
Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
Utgåvor
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.
Bok: 115236
Anmäl textfel