Söker du efter "I en förvandlad stad / Lättläst" av Per Anders Fogelström? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
I en förvandlad stad / Lättläst
Av Per Anders Fogelström

Bok- presentation: |
I en förvandlad stad / Lättläst |
Författar- presentation: |
Per Anders Fogelström |
![]() |
Illustratör: | Kalle Berggren |
Nya tider har kommit.
På gatorna rullar allt fler bilar.
I lägenheterna finns både toalett och dusch.
Men arbetslösheten blir värre
och det stora världskriget närmar sig.
Detta är den sista lättlästa bearbetningen av Fogelströms böcker om Stockholm förr i tiden.
Utgåvor
Nya tider har kommit.
På gatorna rullar allt fler bilar.
I lägenheterna finns både toalett och dusch.
Men arbetslösheten blir värre
och det stora världskriget närmar sig.
Bok: 168542
Anmäl textfel