Glansholms Bokhandel & Antikvariat 
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass - Inbunden
Finns i lager, 370 kr
 Information från förlaget 

Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass

Av PG Wettsjö

Bok-
presentation:
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
Författar-
presentation:
PG Wettsjö
Inbunden
Finns i lager, 370 kr
Originaltitel: Ge kunden en positiv chock

Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.

• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.

• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.

Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.

PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.

Utgåvor

Inbunden
Förlag: EQP Förlag
Lagerstatus: Finns i lager

Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.

• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.

• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.

Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.

Utgivningsdatum: 20120807
9789198008524

Bok: 197105

Anmäl textfel

Utgivning

Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass

av PG Wettsjö
Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, f...
Inbunden, Finns i lager, 370 kr

Sök bok/författare/artikel


Om LitteraturMagazinet

LitteraturMagazinet – Sveriges största litterära magasin är en redaktionell nättidskrift som hade premiär i januari 2012. Vi bevakar litteratur med författarintervjuer, recensioner, krönikor och debatt. Följ oss på Facebook, Twitter och prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Läs mer om LitteraturMagazinet

Aktuella recensioner

Inte den bladvändare jag väntat mig

Recension: Rädslans labyrint av Anna Jansson

En episk släktsaga

Recension: Sveasagorna av Linus de Faire

En i bästa mening realistisk roman

Recension: Pizzeria Roma av Elin Persson

Nu framträder de ömmaste orden

Recension: Förbindelsen : Marie-Antoinette och Axel von Fersen av Kristina Ekero Eriksson

Ett viktigt vittnesmål

Recension: Bortgift mot min vilja av Hanna Saadi

Spännande som en thriller

Recension: Sanning, lögn och konsekvens av Maria Adolfsson

Bläddervänligt om världens hästraser

Recension: Fakta om hästar och ponnyer : Lär dig allt om världens hästraser av Kritika Gupta

Zelenskyj och den ryska propagandan

Recension: Spelaren : Volodymyr Zelenskyj och kriget i Ukraina av Simon Shuster

Kan vi lära av historien?

Recension: En tid för krig : Europas väg mot storkonflikt 1939 och 2022 av Wilhelm Agrell

Berättelse om en hjälte

Recension: Hand i hand med barnen till Treblinka : Berättelsen om Janusz Korczak av Margit Silberstein
Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Kundtjänst, vardagar 9-16: 070-692 50 50
LitteraturMagazinet
Redaktör: Sandra Sandström
Ansvarig utgivare: Linus Glansholm
Teknik: Framkant Media AB
Annonsera:  Framkant Media AB
Webbplatsen ligger i Framkantoch drivs av SpaceLoops CMS v.0.4.2