Glansholms Bokhandel & Antikvariat 
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass - Inbunden
Finns i lager, 370 kr
 Information från förlaget 

Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass

Av PG Wettsjö

Bok-
presentation:
Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass
Författar-
presentation:
PG Wettsjö
Inbunden
Finns i lager, 370 kr
Originaltitel: Ge kunden en positiv chock

Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.

• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.

• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.

Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.

PG Wettsjö är utbildare och föreläsare inom områdena kundservice, försäljning, kommunikation och presentation.

Utgåvor

Inbunden
Förlag: EQP Förlag
Lagerstatus: Finns i lager

Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, för här får du tips, råd och idéer om hur du får nöjda, eller ännu hellre, imponerade kunder.

• Du får veta vad som får kunden att vilja komma tillbaka till dig och ditt företag.

• Du får tips om hur du får ett gott rykte bland kunderna.

Detta är två av de viktigaste ingredienserna för att bli en stark aktör på marknaden. Det gör dig inte bara mer attraktiv för kunderna, utan gör det också svårare för dina konkurrenter. Teorier varvas med exempel och konkreta tips, vilket gör boken både lättläst och i högsta grad praktiskt användbar.

Utgivningsdatum: 20120807
9789198008524

Bok: 197105

Anmäl textfel

Utgivning

Ge kunden en positiv chock - Kundservice i världsklass

av PG Wettsjö
Möter du kunder i ditt jobb? Ja, då är den här boken ett måste, f...
Inbunden, Finns i lager, 370 kr

Sök bok/författare/artikel


Om LitteraturMagazinet

LitteraturMagazinet – Sveriges största litterära magasin är en redaktionell nättidskrift som hade premiär i januari 2012. Vi bevakar litteratur med författarintervjuer, recensioner, krönikor och debatt. Följ oss på Facebook, Twitter och prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Läs mer om LitteraturMagazinet

Aktuella recensioner

Zelenskyj och den ryska propagandan

Recension: Spelaren : Volodymyr Zelenskyj och kriget i Ukraina av Simon Shuster

Kan vi lära av historien?

Recension: En tid för krig : Europas väg mot storkonflikt 1939 och 2022 av Wilhelm Agrell

Berättelse om en hjälte

Recension: Hand i hand med barnen till Treblinka : Berättelsen om Janusz Korczak av Margit Silberstein

Starka kvinnor i en levande forntid

Recension: Tors vrede av Elvira Birgitta Holm

Lättläst och lugnande om AI

Recension: Maskiner som tänker av Inga Strümke

Storartat om kärlek som varar

Recension: Sniglar och snö av Agneta Pleijel

Varför måste Dagerman dö?

Recension: Himlen nära. Stig Dagerman och Anita Björk : En bok om konstnärskap, livskamp och kärlek av Lo Dagerman

Tredje boken om Betty gör mig besviken

Recension: Käraste vänner av Katarina Widholm

Pricksäker satir över kulturlivet

Recension: Vi är inte här för att ha roligt av Nina Lykke

Trovärdigt om vikingarnas handelsresor

Recension: Miklagård av Agneta Arnesson Westerdahl
Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Kundtjänst, vardagar 9-16: 070-692 50 50
LitteraturMagazinet
Redaktör: Sandra Sandström
Ansvarig utgivare: Linus Glansholm
Teknik: Framkant Media AB
Annonsera:  Framkant Media AB
Webbplatsen ligger i Framkantoch drivs av SpaceLoops CMS v.0.4.1