Thomas Carlén-Wendels
Kunskap om upphovsrätten är grundläggande inom reklam- och medieproduktion. Dagens digitala teknik gör det enkelt att kopiera och manipulera alster utan kvalitetsförsämring. Över global...
Upphovsrätt i reklam och media - Häftad
Finns i lager,
352 kr
|
|
Detta är den tredje boken i en serie om tre. Medierätt 13 tar tillsammans ett helhetsgrepp på mediejuridiken genom att fokusera på sådana lagar och regler som reglerar innehållet i vår...
Medierätt. 3, Upphovsrätt - Häftad
Finns i lager,
158 kr
|
|
Anmäl textfel
Dölj Anmäl textfel
Aktuella recensioner
Recension: Spelaren : Volodymyr Zelenskyj och kriget i Ukraina
av Simon Shuster
Recension: En tid för krig : Europas väg mot storkonflikt 1939 och 2022
av Wilhelm Agrell
Recension: Hand i hand med barnen till Treblinka : Berättelsen om Janusz Korczak
av Margit Silberstein
Recension: Tors vrede
av Elvira Birgitta Holm
Recension: Maskiner som tänker
av Inga Strümke
Recension: Sniglar och snö
av Agneta Pleijel
Recension: Himlen nära. Stig Dagerman och Anita Björk : En bok om konstnärskap, livskamp och kärlek
av Lo Dagerman
Recension: Käraste vänner
av Katarina Widholm
Recension: Vi är inte här för att ha roligt
av Nina Lykke
Recension: Miklagård
av Agneta Arnesson Westerdahl
|
|