Glansholms Bokhandel & Antikvariat 

Söker du efter "Allt du behöver veta om marknadskommunikation" av Anders Amnéus? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.

 Information från förlaget 

Allt du behöver veta om marknadskommunikation

Av Anders Amnéus

Bok-
presentation:
Allt du behöver veta om marknadskommunikation
Författar-
presentation:
Anders Amnéus

Den här boken är en komplett handledning i hur du konkret arbetar med marknadskommunikation, från början och till slutet. Utgångspunkten är en situation många av oss känner igen: bardisken klockan kvart i tre. Hur ska du lyckas marknadsföra dig själv och attrahera andra – Vem ska du prata med? Vad ska du säga? Hur ska du säga det? När det kommer till kritan är det dessa tre frågor som all marknadskommunikation handlar om.

Läs mer
Om du på något sätt arbetar med eller studerar marknadskommunikation, är det här boken för dig. Med situationen i baren som exempel tar författaren dig med på en resa in i marknadskommunikationens värld. Steg för steg går han igenom alla delar av processen: identifiering och analys av målgrupp och konkurrenter, formulering av målsättning och koncept, utförande och slutligen mätning av resultat. Efter att ha läst boken kan du inte bara omvända din omgivning till egen vinning. Du har även fått lära dig allt du behöver veta om marknadskommunikation. Och du har definitivt haft kul på vägen.

Utgåvor

Danskt band
Förlag: Liber
Lagerstatus: Definitivt slut

Den här boken är en komplett handledning i hur du konkret arbetar med marknadskommunikation, från början och till slutet. Utgångspunkten är en situation många av oss känner igen: bardisken klockan kvart i tre. Hur ska du lyckas marknadsföra dig själv och attrahera andra – Vem ska du prata med? Vad ska du säga? Hur ska du säga det? När det kommer till kritan är det dessa tre frågor som all marknadskommunikation handlar om.

Den här boken är en komplett handledning i hur du konkret arbetar med marknadskommunikation, från början och till slutet. Utgångspunkten är en situation många av oss känner igen: bardisken klockan kvart i tre. Hur ska du lyckas marknadsföra dig själv och attrahera andra – Vem ska du prata med? Vad ska du säga? Hur ska du säga det? När det kommer till kritan är det dessa tre frågor som all marknadskommunikation handlar om.

Läs mer
Om du på något sätt arbetar med eller studerar marknadskommunikation, är det här boken för dig. Med situationen i baren som exempel tar författaren dig med på en resa in i marknadskommunikationens värld. Steg för steg går han igenom alla delar av processen: identifiering och analys av målgrupp och konkurrenter, formulering av målsättning och koncept, utförande och slutligen mätning av resultat. Efter att ha läst boken kan du inte bara omvända din omgivning till egen vinning. Du har även fått lära dig allt du behöver veta om marknadskommunikation. Och du har definitivt haft kul på vägen.
Sagt om boken
”Alla som är intresserade av eller arbetar med marknadsföring och reklam kommer att få nya infallsvinklar och ifrågasätta sina arbetsmetoder efter att ha läst boken.” Staffan Jansson, marknadsdirektör Apollo
”Den här boken kommer att göra de allra flesta praktiker bättre på att förstå och använda teori, precis som den kommer att få de flesta teoretiker att bättre förstå vad man praktiskt måste utföra för att uppnå resultat. Jag har själv levt mitt professionella liv med ett ben i akademin och det andra i näringslivet och har länge sett behovet av en sådan här bok. Nu är den skriven.” Mats Georgson, fil.dr och lektor vid Stockholms universitet samt varumärkeskonsult

Utgivningsdatum: 20100803
9789147095056

Bok: 117521

Anmäl textfel

Utgivning

Thule

av Anders Amnéus
Häftad, Finns i lager, 145 kr

Allt du behöver veta om Varumärken

av Anders Amnéus
Vad är ett varumärke, och vad är det bra för? Varumärken handlar ...

Allt du behöver veta om marknadskommunikation

av Anders Amnéus
Den här boken är en komplett handledning i hur du konkret arbetar...

Sök bok/författare/artikel


Om LitteraturMagazinet

LitteraturMagazinet – Sveriges största litterära magasin är en redaktionell nättidskrift som hade premiär i januari 2012. Vi bevakar litteratur med författarintervjuer, recensioner, krönikor och debatt. Följ oss på Facebook, Twitter och prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Läs mer om LitteraturMagazinet

Aktuella recensioner

Inte den bladvändare jag väntat mig

Recension: Rädslans labyrint av Anna Jansson

En episk släktsaga

Recension: Sveasagorna av Linus de Faire

En i bästa mening realistisk roman

Recension: Pizzeria Roma av Elin Persson

Nu framträder de ömmaste orden

Recension: Förbindelsen : Marie-Antoinette och Axel von Fersen av Kristina Ekero Eriksson

Ett viktigt vittnesmål

Recension: Bortgift mot min vilja av Hanna Saadi

Spännande som en thriller

Recension: Sanning, lögn och konsekvens av Maria Adolfsson

Bläddervänligt om världens hästraser

Recension: Fakta om hästar och ponnyer : Lär dig allt om världens hästraser av Kritika Gupta

Zelenskyj och den ryska propagandan

Recension: Spelaren : Volodymyr Zelenskyj och kriget i Ukraina av Simon Shuster

Kan vi lära av historien?

Recension: En tid för krig : Europas väg mot storkonflikt 1939 och 2022 av Wilhelm Agrell

Berättelse om en hjälte

Recension: Hand i hand med barnen till Treblinka : Berättelsen om Janusz Korczak av Margit Silberstein
Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Kundtjänst, vardagar 9-16: 070-692 50 50
LitteraturMagazinet
Redaktör: Sandra Sandström
Ansvarig utgivare: Linus Glansholm
Teknik: Framkant Media AB
Annonsera:  Framkant Media AB
Webbplatsen ligger i Framkantoch drivs av SpaceLoops CMS v.0.4.2