Söker du efter "Marknadsföring för konkurrenskraft" av Håkan Håkansson? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Marknadsföring för konkurrenskraft
Av Håkan Håkansson, Karl-Olof Hammarkvist, Lars-Gunnar Mattsson

Bok- presentation: |
Marknadsföring för konkurrenskraft |
Författar- presentation: |
Håkan Håkansson |
![]() |
Utgångspunkten för den här boken är att marknader kan liknas vid nätverk, där företag genom marknadsföring skapar och utvecklar bindningar av olika slag till andra företag.
Läs mer
I boken presenteras autentiska fallbeskrivningar som analyserar och illustrerar marknadsföringens roll i olika situationer. Bland annat beskrivs hur man arbetar i nätverk, hur man etablerar sig på en ny marknad, hur man besvarar och utvecklar marknadspositioner och hur man arbetar med systemförsäljning.
Utgåvor
Utgångspunkten för den här boken är att marknader kan liknas vid nätverk, där företag genom marknadsföring skapar och utvecklar bindningar av olika slag till andra företag.
Bok: 116186
Anmäl textfel