Söker du efter "Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring" av Evert Gummesson? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring
Av Evert Gummesson
Bok- presentation: |
Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring |
Författar- presentation: |
Evert Gummesson |
Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Läs mer
Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.
Recensioner
"Boken är inte bara instruktiv utan också underhållande och spännande. Fallberättelserna belyser den nya utvecklingen på praktisk nivå". Forum för ekonomi och teknik 30 sept - 2004.
"Boken får betyg 3 (av fem) för inspirerande, 3 för användbarhet i arbetet, 4 för lättläst och 4 för att göra dig till en ännu bättre marknadsförare". Pharma Industry 29 sept 2004
"Boken får betyg 4 i nyttig, betyg 4 i inpirerande och betyg 3 i lättläst". Tidningen Chef 15 sept 2004
"Boken är tänkvärd. Med relativt korta och valda exempel illustreras tankar och begrepp. Jag kan konstatera att det känns som en förmån att få recensera denna välskrivna bok." Recencent Bengt Klefsjö i Kvalitetsmagasinet den 3 sept 2004.
Utgåvor
Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one-to-one? Och varför har dessa ansatser inte alltid blivit så framgångsrika i praktiken som man hoppats på? I den här boken bygger Gummesson vidare på erfarenheter från marknadsföringens praktik och teori, och ställer one-to-one marketing mot many-to-many marketing. Det senare är ett marknadsföringsbegrepp för dagens nätverksekonomi.
Hedersomnämnande som Årets marknadsföringsbok 2004 av Sveriges Marknadsförbund.
Bok: 116263
Anmäl textfel