Söker du efter "Resultatinriktad marknadsföring" av Evert Gummesson? Du kan sluta leta. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.
Resultatinriktad marknadsföring
Av Evert Gummesson
Bok- presentation: |
Resultatinriktad marknadsföring |
Författar- presentation: |
Evert Gummesson |
En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståelse för marknadsfunktionen, dess villkor och möjligheter. Förenar teori och praktik, systematik och tillämpad marknadsföring. Författaren har utgått från nya teorier och modeller som presenterats i forskningsrapporter och annan litteratur, från nya strömningar i den praktiska marknadsföringen i organisationer och företag samt från egen forskning, egna erfarenheter och konsultuppdrag.
»Detta är den bästa framställningen av managementorienterad marknadsföring som jag funnit i Skandinavien.» Professor Erik Johnsen, Handelshögskolan i Köpenhamn.
Utgåvor
Bok: 86849
Anmäl textfel