Glansholms Bokhandel & Antikvariat 
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R - Inbunden
Beställningsvara, 504 kr
 Information från förlaget 

Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R

Av Evert Gummesson

Bok-
presentation:
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R
Författar-
presentation:
Evert Gummesson
Inbunden
Beställningsvara, 504 kr

Utgåvor

Inbunden
Förlag: Liber
Lagerstatus: Definitivt slut
Utgivningsdatum: 19980715
9789147042791

Inbunden
Förlag: Liber
Lagerstatus: Beställningsvara

Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.

Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditionell amerikansk marketing management. Läs Gummessons nyskapande bok som har blivit en kultbok bland marknadsförare. Den tredje upplagan av denna klassiker fångar de senaste årens utveckling inom CRM och one-to-one. E-business och e-relationen har fått ökat utrymme. Bokens främsta styrka ligger i att den ger en helhetsbild och sätter in RM i hela företagets management. Den har fått pris som Årets marknadsföringsbok av Sveriges Marknadsförbund.

Läs mer


Om författarna
Evert Gummesson är professor i företagsekonomi vid Stockholms universitet och Sveriges internationellt mest etablerade marknadsforskare.

Utgivningsdatum: 20020118
9789147063970

Bok: 115164

Anmäl textfel

Utgivning

Direkthandel - en affärsmöjlighet i tiden

av Evert Gummesson
Boken ger en presentation av direkthandeln samt konkreta tips fö...

Many-to-Many Marketing - Från One-to-One till Many-to-Many i nätverksekonomins marknadsföring

av Evert Gummesson
Vad följer i kölvattnet av relationsmarknadsföringen, CRM och one...

Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R

av Evert Gummesson
Relationsmarknadsföring är ett modernt alternativ till traditione...

Resultatinriktad marknadsföring

av Evert Gummesson
En omfattande, övergripande bok om marknadsföring som ger förståe...

Sök bok/författare/artikel


Om LitteraturMagazinet

LitteraturMagazinet – Sveriges största litterära magasin är en redaktionell nättidskrift som hade premiär i januari 2012. Vi bevakar litteratur med författarintervjuer, recensioner, krönikor och debatt. Följ oss på Facebook, Twitter och prenumerera på vårt nyhetsbrev!
Läs mer om LitteraturMagazinet

Aktuella recensioner

Bläddervänligt om världens hästraser

Recension: Fakta om hästar och ponnyer : Lär dig allt om världens hästraser av Kritika Gupta

Zelenskyj och den ryska propagandan

Recension: Spelaren : Volodymyr Zelenskyj och kriget i Ukraina av Simon Shuster

Kan vi lära av historien?

Recension: En tid för krig : Europas väg mot storkonflikt 1939 och 2022 av Wilhelm Agrell

Berättelse om en hjälte

Recension: Hand i hand med barnen till Treblinka : Berättelsen om Janusz Korczak av Margit Silberstein

Starka kvinnor i en levande forntid

Recension: Tors vrede av Elvira Birgitta Holm

Lättläst och lugnande om AI

Recension: Maskiner som tänker av Inga Strümke

Storartat om kärlek som varar

Recension: Sniglar och snö av Agneta Pleijel

Varför måste Dagerman dö?

Recension: Himlen nära. Stig Dagerman och Anita Björk : En bok om konstnärskap, livskamp och kärlek av Lo Dagerman

Tredje boken om Betty gör mig besviken

Recension: Käraste vänner av Katarina Widholm

Pricksäker satir över kulturlivet

Recension: Vi är inte här för att ha roligt av Nina Lykke
Glansholms Bokhandel & Antikvariat
Kundtjänst, vardagar 9-16: 070-692 50 50
LitteraturMagazinet
Redaktör: Sandra Sandström
Ansvarig utgivare: Linus Glansholm
Teknik: Framkant Media AB
Annonsera:  Framkant Media AB
Webbplatsen ligger i Framkantoch drivs av SpaceLoops CMS v.0.4.2